Od ponedjeljka, 1. do nedjelje, 7. studenog kino Tuškanac prikazuje retrospektivu Nannija Morettija, sjećanje na Pavla Štaltera, a tematizira i umjetnu inteligenciju na filmu.
Tjedan započinje blokom Kratki rezovi u kojem se tematizira umjetna inteligencija na filmu. Prikazuje se fantastična romantična egzistencijalna drama Ona (2013), dosad najzreliji, najslojevitiji i najuspjeliji film Spikea Jonzea nagrađenog Oscarom i Zlatnim globusom za scenarij. Slijedi distopijska fantastična egzistencijalna drama Ex Machina (2014), redateljski prvijenac književnika i scenarista Alexa Garlanda koji je tematizirao odnos ljudskog i neljudskog te igru odnosa manipulacije i moći.
Od utorka do subote prikazuje se retrospektiva Nannija Morettija, međunarodno najcjenjenijeg talijanskog autora 1990-ih koji se u svojim angažiranim autorskim djelima ne libi društvene kritike i jasnog iznošenja lijevih političkih stavova, koristeći pritom humor i satiru. Retrospektivu pod nazivom Autobiografska fikcija Nannija Morettija otvara izvrsna humorna drama Dragi dnevniče (1994) nagrađena u Cannesu, kojom se autor možda i ključno afirmirao izvan granica Italije. Uoči projekcije, uvodnu riječ o Morettijevu stvaralaštvu održat će filmologinja Nika Petković.
U srijedu se prikazuje komedija Crveni lob (1989) u kojoj je Moretti priču izgradio oko vaterpolske utakmice. Pritom je taj milje iskoristio da bi se kroz metaforu o gubitku pamćenja protagonista pozabavio ideološkom krizom talijanske ljevice i komunističke partije, kreiravši intrigantan komentar talijanske društvene stvarnosti 1980-ih. Iste večeri prikazuje se i crnohumorna drama Bianca (1983), četvrto Morettijevo satirično intonirano i politizirano djelo s Micheleom Apicellom kao protagonistom koji funkcionira kao njegov svojevrsni filmski alter-ego, a sam ga i glumi.
Četvrtak je rezerviran za Travanj (1998), autobiografsku komediju koja ponajprije funkcionira kao anti-posveta Silviju Berlusconiju. Priča je to o redatelju koji u filmu stvarnost ne uspijeva ogoliti na način na koji to želi, a prisiljen je baviti se suvremenim političkim temama i njihovim akterima. U nastavku slijedi humorna drama Misa je gotova (1985) nagrađena Srebrnim medvjedom u Berlinu. Ovo je jedini od prvih šest autorovih filmova u kojem protagonist nije Michele Apicella, ali protagonist i ovog filma slično je zaokupljen egzistencijalnim dvojbama.
Petak donosi Zlatnom palmom ovjenčanu dramu Sinova soba (2001) kojom je autor napravio otklon od svog dotadašnjeg prosedea, realiziravši izuzetno ozbiljnu, mirnu obiteljsku dramu. Uvjerljiva priča istovremeno je tragična i tjeskobna, ali i topla, humanizmom natopljena i terapeutski usmjerena. Slijedi Moja majka (2015), izuzetno šarmantno djelo koje se bavi filmom i filmskim cehom. Ujedno jedna od najdojmljivijih posveta nastavničkom zvanju i prosvjetarima, imponira i prividnom lakoćom kojom Moretti prelazi iz jednog emotivnog registra u drugi.
U subotu se prikazuje drama Imamo Papu (2011), koja je u vrijeme premijere izazvala prosvjede nekih Vatikanu bliskih medija, iako posve benigno zadire u suštinska pitanja sposobnosti i spremnosti na potpunu predanost vjeri i služenju Bogu, isključivo u smislu propitkivanja čvrstine i dubine vlastite religioznosti pape. Program zatvara humorna drama Zlatni snovi (1981) u kojoj Moretti vrlo učinkovito koristi motiv filma (sna) u filmu. I na filmskoj javi i u snu umeće neke biografske elemente, intenzivno se bavi i psihoanalizom, a film obilježava i velika doza (auto)ironije.
Nedjelja je, u suradnji s Hrvatskom kinotekom i Zagreb filmom, posvećena nedavno preminulom animatoru i redatelju Pavlu Štalteru. Karijeru je započeo u zlatnim godinama Zagrebačke škole crtanog filma, a istaknuo se kao scenograf i animator na filmovima drugih autora. Debitirao je kratkim animiranim filmom Peti (1964) u surežiji sa Zlatkom Grgićem, a kasnije je razvio svoj stil kojeg karakterizira ozbiljnost tematike, složeni crtež zagasitog kolorita i sugestivna atmosferičnost. Uvodnu riječ o Pavlu Štalteru održat će viši filmski arhivist Juraj Kukoč.
Program Distribucija donosi novu priliku za pogledati romantičnu dramu Supernova (2020) Harryja Macqueena u petak i SF-film Dina (2021) Denisa Villeneuvea u nedjelju.