Do nedjelje, 17. listopada, u Muzeju za umjetnost i obrt moguće je razgledati izložbu radova dizajna vizualnih identiteta iz donacije njujorške zaklade Aliis Inserviendo Consumor Foundation (AIC Foundation Inc.) jednog od najznačajnijih i najutjecajnijih svjetskih dizajnera Miltona Glasera.
Riječ je o dijelu bogatog opusa ovog plodnog i raznovrsnog američkog dizajnera koji je doniran Zbirci grafičkog dizajna Muzeja za umjetnosti i obrt. Brojni njegovi radovi čuvaju se u najznačajnijim svjetskim muzejima, a sada je zahvaljujući naporima Krešimira Penavića i Mirka Ilića dio kolekcije završio i u Zagrebu.
Na izložbi je predstavljeno oko stotinu primjera vizualnih identiteta kroz nešto više od tri stotine eksponata, setova memoranduma, posjetnica, omotnica i ostalih promotivnih materijala koje je Milton Glaser dizajnirao za pretežito njujorške korporacije, restorane, diskografske kuće i druge tvrtke. Sačuvani memorandumi i omotnice pričaju i Glaserovu vlastitu njujoršku povijest, od Push Pin studija u kojem je djelovao prvih dvadesetak godina karijere, nekoliko reinkarnacija vizualnih identiteta njegove vlastite tvrtke Milton Glaser Inc., do memoranduma i omotnica dizajniranih za suprugu Shirley Girton Glaser. Zanimljivo je da se iza nekoliko vizualnih identiteta pokazanih na ovoj izložbi, skriva pravi leksikon njujorške gastronomije. Jedan od izloženih identiteta dizajniran je za tvrtku Beard Glaser Wolf Ltd ranih sedamdesetih godina kao i dizajn čitavog vizualnog identiteta kultnog i najvećeg njujorškog kompleksa restorana Windows on the World na 107. katu Svjetskog trgovačkog centra koji je uništen u terorističkom napadu 11. rujna 2001. godine.