U sklopu ciklusa Umjetnost ispred Umjetničkog paviljona postavljen je rad Veliki Muntius kipara Nevena Bilića. Riječ je o četvrtoj, ujedno i zadnjoj ovogodišnjoj izložbi iz ovoga ciklusa. Ova impozantna, monumentalna instalacija ostaje
ispred Umjetničkog paviljona do 29. studenog i već sada pobuđuje veliki interes javnosti.
Veliki Muntius nadovezuje se na značenjskoj i na izvedbenoj razini na njegovu prošlu izložbu Ad Infinitum (2019.). Budući da rječnik u prijevodu naziva predlaže i stihove Jonathana Swifta (… Thus every poet, in his kind / Is bit by him that comes behind / And so proceed ad infinitum), izložba se mogla protumačiti kao materijalizacija svakodnevnih ugriza nevidljivih štetočina… Bit by bit slaže ih u oblik čija struktura izgleda prijeteće, kao da će se komad rasprsnuti, možda već i jest, a sada je zamrznut u trenutku eksplozije. Forma nastala slaganjem dijelova u konačnici i izgleda kao dio neke mreže, kao njezin povećani detalj. Sklopljena od šabloniziranih elemenata, ta slagalica uključuje mogućnost nastavka izgradnje po istom načelu, sve dok čitav prostor ne bi bio njome ispunjen. Predstavljena je struktura, izliveni su dijelovi, izgradnju je moguće nastaviti u beskraj.
I ovaj se lanac može izgrađivati u beskraj, kao što ne nedostaje svakodnevnih ugriza, tako ne fali ni novih neshvatljivosti. Kao što se razigrani ornament Ad Infinituma, što djelomično podsjeća na kristalizaciju zla u mitološkom žanru, a s druge strane na gusti trnoviti grm nečije psihe, već dobrano razrastao, tako i interpretacija Muntiusova stajališta prijeti opkoljavanjem čitavog Umjetničkog paviljona.
U skulpturiranju neshvatljivoga Bilić se oslanja na suvremenu ikonografiju, vizualne žanrove koji zlo, elementarno ili ljudsko, uvijek prikazuju u šiljastim oblicima, bilo rogovima Nečastivoga ili raščupanim krilima crne ptičurine, bilo haljom strašnoga Kosca nošenom vjetrom, zlo nikad nije oblo.