U četvrtak, 6. lipnja u 19 sati, u Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu održat će se otvaranje izložbe Strukture mrlja autorice Vide Meić.
Mlada grafičarka Vida Meić odlučila je predstaviti rezultate eksperimentiranja u tehnici kolografije. Preciznije, riječ je o stvaranju reljefa ljepilima. Kolografija je privlačna umjetnici i zato što je prilično jednostavna tehnika, ali je i izazovna jer kolografski postupci nisu mnogo istraživani i ne postoje ograničenja. Vida Meić utiskuje matrice u različitim bojama pa se tako jedan njezin rad, kaže, može sastojati od pet otisaka i pet različitih matrica.
Ono što je umjetnici najzanimljivije jest uslojavanje boja: „Upravo su slojevi zanimljivi kolografski trenutak jer ih je teško kontrolirati, teško ih je unaprijed vizualizirati. Međutim, praksom se može predvidjeti buduća forma, a što je zapravo razmišljanje srodno slikarskom jer uslojavanjem boja postižem kompoziciju“.
Spoznavši da je gledati, vidjeti i prepoznati oblik vrijedan estetske pozornosti „rijetkost, a možda i privilegija“, Vida Meić svoje umjetničke srodnike pronalazi, između ostalog, u radovima američke znanstvenice i umjetnice Julie Buntaine koja se nadahnjuje idejom kako gledanje umjetnosti i praćenje skokovitih fiksacija oka također ima potencijala postati umjetničko djelo per se. Spominje i radikalnog autora Gustava Metzgera, preciznije njegov projekt bilježenja i prezentacije transformacije te rasta kristala iz 2005.