Izložbe

 

subota, 21. veljače 2015. – nedjelja, 19. lipnja 2016. ● Tehnički muzej
Izložba Abeceda novca
Organizator: Tehnički muzej, Erste grupa, Dječji muzej ZOOM iz Beča i Dječji muzej FRida & freD iz Graza
Izložba govori o povijesti novca, njegovoj funkciji kao sredstvu razmjene, izradi i distribuciji, o vrijednostima, različitim vrstama trgovine, siromaštvu, štednji, ulaganjima. Izložba Abeceda novca je inicirana od strane Erste Grupe i dio je programa Sponzorstva za bolje sutra. Namijenjen je djeci starijoj od 8 godina.
četvrtak, 2. srpnja 2015. – petak, 1. travnja 2016. ● Hrvatski prirodoslovni muzej
Životinjsko carstvo - Izložba Vatroslava Kuliša
Izložba Vatroslava Kuliša peta je u nizu izložaba (Šimunović, Filakovac, Krašković, Dolić, Milenković, Kuliš…) posvećenih akademskoj slikarici i grafičarki Izabeli Šimunović (1970. - 2010.) kojima Scena Amadeo i Hrvatski prirodoslovni muzej predstavljaju likovne umjetnike čija su djela inspirirana prirodoslovnom tematikom.

četvrtak, 5. studenog 2015. – nedjelja, 28. veljače 2016. ● Muzej za umjetnost i obrt
Nika Radić: Doma
U sklopu programa Suvremeni umjetnici u Stalnom postavu MUO ove godine izlaže internacionalna novomedijska umjetnica Nika Radić. U muzeju izlaže seriju audio-vizualnih radova koje je posebno napravila za ovu priliku.

ponedjeljak, 9. studenog 2015. – nedjelja, 28. veljače 2016. ● Strossmayerova galerija starih majstora HAZU, Trg N.Š.Zrinskog 11
Biskup Josip Juraj Strossmayer kao sakupljač slika starih majstora
U Strossmayerovoj galeriji starih majstora HAZU moći će se razgledati njen stalni postav s djelima slavnih europskih slikara od 14. do 19. stoljeća, kao i izložba Biskup Strossmayer kao sakupljač slika starih majstora postavljena u povodu 200. godišnjice Strossmayerova rođenja.

petak, 11. prosinca 2015. – subota, 23. travnja 2016. ● Arheološki muzej
AQUAE IASAE - nova otkrića iz rimskog razdoblja na području Varaždinskih Toplica
Na izložbi će biti predstavljeno veliko arheološko otkriće odnosno  rezultati najnovijih istraživanja na prostoru oko prirodnog izvora termalne vode  u gradskom parku u Varaždinskim Toplicama.  U istraživanjima od  2011. do 2015. godine pronađeni su brojni natpisi, skulpture i reljefi te 17000 rimskih kovanica koji su od  1. do 4. st. ubacivani u sveti izvor.

petak, 18. prosinca 2015. – nedjelja, 13. ožujka 2016. ● Zbirka Richter, Vrhovec 38
SintArt 06: Duje Jurić - Nevidljiva prisutnost
Ritam linija Triennalskog signala motiv je svjetlosnog ambijenta u postavu Zbirke u koji Duje Jurić uvodi tzv. crno svjetlo kao plastično-vizualni element oblikovanja. Na zidove, koje prisvaja kao polje slike, umjetnik rukom nanosi na svjetlo osjetljivu (fluorescentnu) bijelu boju preslikavajući nestalne elemente skulpture: ritam horizontalnih, vertikalnih i ukošenih linija.

subota, 19. prosinca 2015. – nedjelja, 14. veljače 2016. ● MSU
3LHD interakcije
Izložba se tretira kao novi projekt 3LHD s rednim brojem 250, i nastaje kao kolektivni rad užeg projektnog tima, čitavog studija i suradnika. Sadržaj i postav izložbe projektiraju se paralelno, kao cjelina. Postav je baziran na modularnom trodimenzionalnom sustavu koji tvori «interijerski grad» unutar prostora za povremene izložbe MSU-a.

utorak, 26. siječnja 2016. – petak, 26. veljače 2016. ● Gliptoteka HAZU, Galerija I, Medvedgradska 2
SKULPTURA I NAGOST - tjelesnost i erotika u djelima Ivana Meštrovića
Na izložbi je prikupljeno 69 djela, skulpture i crteži iz zbirki nasljednika Ivana Meštrovića, te iz fundusa sljedećih muzeja: Atelijer Meštrović (Zagreb), Galerija Meštrović (Split), Gliptoteka HAZU (Zagreb), Kabinet grafike HAZU (Zagreb) i Galerija umjetnina (Split).

srijeda, 3. veljače 2016. – nedjelja, 14. veljače 2016. ● Muzej suvremene umjetnosti
Radenko Milak/ Roman Uranjek: DATES 2
Radenko Milak je od 2013. svaki dan slikao jedan crno-bijeli akvarel uzimajući za motiv povijesne događaje 20. i 21. stoljeća, a predložak mu je uvijek bio dokumentarna fotografija. Ciklus je nazvao 365 Image of Time. Roman Uranjek još od 2002. započinje projekt Barem jedan križ dnevno. Odabire stranicu iz tiskovina na kojima se nalaze reprodukcije umjetničkog djela ili neki kulturni sadržaj. Zatim na njih intervenira kolažom, crtežom ili slikanjem, ali tako da uvijek gradi neki vidljivi ili skriveni oblik crnog „Maljevičevskog“ križa.